Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności Kuriera.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
  2. Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt pod adres:
    DoZapakowania.pl
    Mała 13
    05-270 Marki 
  3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami i paragonem.
  4. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dozapakowania.pl lub telefonicznie: 605425215. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, Konsument ma 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
  2. Prosimy o wypełnienie załączonego formularza reklamacyjnego i wysłanie go na adres: sklep@dozapakowania.pl 
  3. Przy zwrocie towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami i paragonem.
  4. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.
  5. Wszelkie produkty personalizowane, wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, wobec czego przedsiębiorcy nie przysługuje zwrot towarów w terminie 14 dniowym. Kupując towar “na  fakturę” oznacza, że będzie on służył Państwu przy prowadzeniu działalności gospodarczej, wobec czego w takiej sytuacji utracili Państwo prawo do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z art. 34 praw konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.

Adres do zwrotu:
DoZapakowania.pl
Mała 13
05-270 Marki 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl