Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności Kuriera.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
- Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt pod adres:
DoZapakowania.pl
Mała 13
05-270 Marki - Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami i paragonem.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dozapakowania.pl lub telefonicznie: 605425215. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwroty
- Zgodnie z obowiązującym prawem, Konsument ma 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
- Prosimy o wypełnienie załączonego formularza reklamacyjnego i wysłanie go na adres: sklep@dozapakowania.pl
- Przy zwrocie towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami i paragonem.
- Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.
- Wszelkie produkty personalizowane, wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, wobec czego przedsiębiorcy nie przysługuje zwrot towarów w terminie 14 dniowym. Kupując towar “na fakturę” oznacza, że będzie on służył Państwu przy prowadzeniu działalności gospodarczej, wobec czego w takiej sytuacji utracili Państwo prawo do odstąpienia od umowy.
Zgodnie z art. 34 praw konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.